Case report
Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama
Martin Požar
Full text: croatian pdf 4.201 Kb
page 88-91
downloads: 434
cite
APA 6th Edition
Požar, M. (2001). Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama. Revija za sociologiju, 32 (1-2), 88-91. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/154347
MLA 8th Edition
Požar, Martin. "Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama." Revija za sociologiju, vol. 32, no. 1-2, 2001, pp. 88-91. https://hrcak.srce.hr/154347. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Požar, Martin. "Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama." Revija za sociologiju 32, no. 1-2 (2001): 88-91. https://hrcak.srce.hr/154347
Harvard
Požar, M. (2001). 'Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama', Revija za sociologiju, 32(1-2), pp. 88-91. Available at: https://hrcak.srce.hr/154347 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Požar M. Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama. Revija za sociologiju [Internet]. 2001 [cited 2024 December 22];32(1-2):88-91. Available from: https://hrcak.srce.hr/154347
IEEE
M. Požar, "Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama", Revija za sociologiju, vol.32, no. 1-2, pp. 88-91, 2001. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/154347. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
154347
URI
https://hrcak.srce.hr/154347
Publication date:
30.6.2001.
Visits: 1.088
*