Skip to the main content

Preliminary communication

Postmoderno reklamiranje i potrošačko društvo: paradoks

John Fox ; Faculty of Hotel Management, Opatija, Croati


Full text: english pdf 5.652 Kb

page 235-240

downloads: 921

cite


Abstract

Sa ciljem boljeg razumijevanja postmodernog reklamiranja i rješavanja krajnje zagonetke potrošačkog društva o tome kako individualci odbacuju potrošačke artikle koji zadovoljavaju njihove potrebe, ovaj rad uspoređuje terminologiju iz potrošačkog ponašanja sa Lizijasovom tezom o ljubavi iz Platonovog Fedrusa. Iz ove usporedbe proizlazi očita sličnost kao rezultat paradoksa zahvalnosti fizičke želje. Naše razmatranje pokazuje da je suvremeno potrošačko društvo naprosto čovjekov osvrt prema prapočetku - prema iskonskim iskustvima. Razumijevajući kako se sa taj fenomen odigrava u suvremenom životu riješimo zagonetku potrošačkog društva.

Keywords

postmoderno oglašavanje; zagonetka konzumerizma

Hrčak ID:

154426

URI

https://hrcak.srce.hr/154426

Publication date:

31.12.1998.

Article data in other languages: english

Visits: 1.706 *