Skip to the main content

Original scientific paper

Kompetencije učitelja biologije za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom procesu

Vesna Kostović-Vranješ ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, Croatia
Mila Bulić
Daniela Novoselić


Full text: croatian pdf 380 Kb

page 24-43

downloads: 750

cite


Abstract

Profesionalni razvoj učitelja treba biti u samom središtu obrazovne politike svake države jer je njihova kompetentnost jedan od glavnih činitelja koji djeluju na razinu obrazovnih postignuća učenika. Stoga je izuzetno važno imati osposobljene učitelje za osmišljavanje raznovrsnih nastavnih scenarija i primjenu suvremenih tehnologija kojima bi omogućili učenicima stjecanje znanja i razvijanje kompetencija potrebnih za zdrav i održiv život u 21. stoljeću. Sa svrhom ustvrđivanja kako i u kolikoj su mjeri učitelji biologije osposobljeni za primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija, a posebice e-učenja u sustavu Moodle u nastavnom procesu, izvršeno je pilot-istraživanje na uzorku od 65 učitelja biologije Splitsko-dalmatinske županije. Dobiveni će rezultati o stanju u nastavi biologije poslužiti kao poticaj za kritičko promišljanje i preoblikovanje inicijalnog obrazovanja budućih učitelja i profesionalnog usavršavanja učitelja praktičara biologije.

Keywords

e-učenje; inicijalno obrazovanje učitelja; Moodle; nastava biologije; profesionalno usavršavanje učitelja

Hrčak ID:

154574

URI

https://hrcak.srce.hr/154574

Publication date:

15.3.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.681 *