Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17559/TV-20150314112123

Model O2O za širenje inovativnih informacija utemeljen na socijalnom učenju

Bin Du ; School of Information Management, Jiangxi University of Finance and Economics, Yuping West Street 556#, (Mailuyuan District), Nanchang, Jiangxi, China, 330032


Full text: croatian pdf 514 Kb

page 405-413

downloads: 367

cite

Full text: english pdf 514 Kb

page 405-413

downloads: 810

cite


Abstract

U skladu s kognitivnom teorijom socijalnog učenja i povezivanja informacija između online i offline mreže potrošača, u radu je konstruiran model socijalnog učenja s dva stupnja - two-stage social learning (TSSL) i online - offline ili offline - online (O2O) model učenja za istraživanje zakona o širenju informacija u kaskadnoj mreži s više razina. Inovativni model za širenje informacija utemeljen na socijalnom učenju popravlja nedostatke tradicionalnog modela za širenje informacija po kojem će se informacije s vremenom same proširiti i postavlja simulacijsku metodu društvene mreže. Empirijskim se istraživanjem pokazalo da širenje informacija utemeljeno na mreži potrošača bolje odgovara uzorkovanim podacima. Učinak socijalnog učenja ima ključnu ulogu u širenju informacija o objavljenim knjigama. Rezultati istraživanja pokazuju da je korisno istraživati bit širenja informacija o inovativnom proizvodu te izraditi odgovarajuće strategije na elektroničkom tržištu proizvoda.

Keywords

inovacija; offline; online; socijalno učenje; širenje informacija

Hrčak ID:

156829

URI

https://hrcak.srce.hr/156829

Publication date:

27.4.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.501 *