Skip to the main content

Review article

KVALITETNA VIZUALIZACIJA PODUZEĆA ZA BOLJU PREPOZNATLJIVOST

Monika Senčar ; FERI, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Matjaž Duh ; PEF, University of Maribor,Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 607 Kb

page 43-56

downloads: 591

cite


Abstract

Zanimalo nas je kako stvoriti učinkovitu vizualizaciju tvrtke i koliko je velik utjecaj elemenata korporativnog vizualnog identiteta na prepoznavanje tvrtke. Ispitana je učinkovitost elemenata korporativnih vizualnih identiteta. Također smo bili zainteresirani koji su koraci u procesu dizajna. Postojeća tvrtka je uključena u naše istraživanje. Podaci su prikupljeni kroz kombinaciju razgovora, upitnika i anketa. Rezultati istraživanja pokazuju da tvrtka ima dobro planirano ime branda, tipografiju i boje. Oni se koriste odgovarajuće, ovisno o svrsi . Neki od ključnih elemenata simbolike u dizajnu (sklad, prirodnost i omjer) su loše dizajnirani, što za posljedicu ima negativan utjecaj simbola , simboli ne emitiraju željeni smisao i općenito ne pridonose izgradnji željenog branda ili imidža tvrtke.

Keywords

vizualizacija tvrtke; korporativni vizualni identitet; boja; simbol; ime branda; tipografija

Hrčak ID:

159922

URI

https://hrcak.srce.hr/159922

Publication date:

31.3.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.759 *