Review article
KVALITETNA VIZUALIZACIJA PODUZEĆA ZA BOLJU PREPOZNATLJIVOST
Monika Senčar
; FERI, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Matjaž Duh
; PEF, University of Maribor,Maribor, Slovenia
Abstract
Zanimalo nas je kako stvoriti učinkovitu vizualizaciju tvrtke i koliko je velik utjecaj elemenata korporativnog vizualnog identiteta na prepoznavanje tvrtke. Ispitana je učinkovitost elemenata korporativnih vizualnih identiteta. Također smo bili zainteresirani koji su koraci u procesu dizajna. Postojeća tvrtka je uključena u naše istraživanje. Podaci su prikupljeni kroz kombinaciju razgovora, upitnika i anketa. Rezultati istraživanja pokazuju da tvrtka ima dobro planirano ime branda, tipografiju i boje. Oni se koriste odgovarajuće, ovisno o svrsi . Neki od ključnih elemenata simbolike u dizajnu (sklad, prirodnost i omjer) su loše dizajnirani, što za posljedicu ima negativan utjecaj simbola , simboli ne emitiraju željeni smisao i općenito ne pridonose izgradnji željenog branda ili imidža tvrtke.
Keywords
vizualizacija tvrtke; korporativni vizualni identitet; boja; simbol; ime branda; tipografija
Hrčak ID:
159922
URI
Publication date:
31.3.2016.
Visits: 1.796 *