Skip to the main content

Review article

RAČUNOVODSTVO BRENDA U FUNKCIJI OČUVANJA VRIJEDNOSTI PODUZEĆA

Sonja Brlečić Valčić ; Saipem S.p.A.
Dora Hodžić orcid id orcid.org/0000-0002-5497-4113


Full text: croatian pdf 382 Kb

page 127-144

downloads: 1.925

cite


Abstract

Potreba za utvrđivanjem vrijednosti brenda kao bitnog čimbenika stvaranja i očuvanja ukupne vrijednosti poduzeća prepoznata je paralelno s potrebom za utvrđivanje bolje metodologije vrednovanja poduzeća u cjelini. Iako se od osamdesetih godina prošlog stoljeća razvijaju razni modeli i pristupi za praćenje i vrednovanje brenda, nijedan od njih nije u potpunosti zadovoljio potrebe internih i eksternih korisnika ovakvih informacija.U radu se daje kritički osvrt na definiciju problema računovodstvenog praćenja brenda u okvirima financijskog i menadžerskog računovodstva te se predlaže koncept pristupa praćenja vrijednosti brendovnog kapitala u kontekstu stvaranja i očuvanja ekonomske vrijednosti poduzeća u cjelini. Predloženi računovodstveni model praćenja učinkovitosti brenda organizaciju poslovanja stavlja u kontekst modernih strategija poslovanja te pretpostavlja prepoznavanje važnosti razvoja brenda kao kapitala na svim poslovnim razinama.

Keywords

računovodstvo brenda; brendovni kapital; vrednovanje; stvaranje i očuvanje vrijednosti

Hrčak ID:

160053

URI

https://hrcak.srce.hr/160053

Publication date:

17.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.668 *