Skip to the main content

Review article

ULOGA BENEFICIJA U POTICANJU ANGAŽIRANOSTI ZAPOSLENIKA

Ivana Načinović Braje orcid id orcid.org/0000-0003-4062-5251 ; Sveučilište u Zagrebu
Valentina Kušen


Full text: croatian pdf 475 Kb

page 197-216

downloads: 3.528

cite


Abstract

Poslodavci kontinuirano pokušavaju pronaći načine kako svoje zaposlenike potaknuti da se više trude pri obavljanju svojih poslovnih zadataka te da su istovremeno uključeni, učinkoviti i entuzijastični na svojem radnom mjestu. Angažirani zaposlenici ostvaruju veći učinak, što u konačnici može dovesti do konkurentske prednosti za čitavu organizaciju. Među ključnim alatima kojima poslodavci raspolažu u poticanju angažiranosti su materijalne kompenzacije u vidu plaće i beneficija te brojne nematerijalne nagrade. Provedeno istraživanje pokazalo je da postoje statistički značajne razlike u angažiranosti zaposlenika u ovisnosti o njihovim percepcijama o beneficijama koje primaju, i to u pogledu zadovoljstva beneficijama te zadovoljstva količinom sredstava koja se izdvajaju za beneficije. Ovakav nalaz upućuje da beneficije uistinu imaju ulogu u poticanju angažiranosti zaposlenika te je u interesu menadžmenta upoznati zaposlenike s beneficijama koje organizacija nudi te ih osvijestiti o troškovima koji pritom nastaju.

Keywords

angažiranost; beneficije; sustav nagrađivanja

Hrčak ID:

160063

URI

https://hrcak.srce.hr/160063

Publication date:

17.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 5.386 *