Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17559/TV-20130625173047

Modificirani zakon navođenja utemeljen na regulatoru kliznog režima za sustav vođenja projektila

Ali Amer Ahmed Alrawi ; School of Computer and Communication Engineering, d/a School of Manufacturing Engineering Complex, Universiti Malaysia Perlis (UniMAP), 1st Floor, Pauh Putra Main Campus, 02600 Arau, Perlis, Malaysia
Stevica Graovac ; University of Belgrade, School of Electrical Engineering, Bulevar kralja Aleksandra 73, 11000 Belgrade, Serbia
R. Badlishah Ahmad ; School of Computer and Communication Engineering, d/a School of Manufacturing Engineering Complex, Universiti Malaysia Perlis (UniMAP), 1st Floor, Pauh Putra Main Campus, 02600 Arau, Perlis, Malaysia
Md. Mijanur Rahman ; School of Computer and Communication Engineering, d/a School of Manufacturing Engineering Complex, Universiti Malaysia Perlis (UniMAP), 1st Floor, Pauh Putra Main Campus, 02600 Arau, Perlis, Malaysia


Full text: croatian pdf 903 Kb

page 639-646

downloads: 1.001

cite

Full text: english pdf 903 Kb

page 639-646

downloads: 619

cite


Abstract

U ovom radu se predlaže metoda modificiranog regulatora navođenja i upravljanja kliznim režimom u sustavu vođenja projektila (MGCSMC). Algoritam modificiranog regulatora kliznog režima (MSMC) koristi se kako bi projektil stigao do željene mete u vrlo kratkom vremenu. Meta uvijek izvodi oštre manevre kad joj se približava projektil. Ovim se pitanjem bavi navođenje i upravljanje (G&C) primjenjujući algoritam MSMC umjesto tradicionalne metode kao što je proporcionalna metoda navigacije (PN). Provedena je teorijska analiza kako bi se smanjila greška u određivanju udaljenosti i pojava podrhtavanja u SMC. Simulacija MGCSMC u usporedbi s PN metodom pokazuje poboljšanje od oko 80 %, 47 % i 20 % u odnosu na podrhtavanje, pogrešnu udaljenost i konačno vrijeme. Nadalje, za vrlo visoku metu, MGCSMC poboljšava ubrzanje i nagibni kut putanje leta projektila za približno 65 % te postiže točnost od 100 %, dok se PN metodom postiže točnost od samo 60 % pod istim uvjetima.

Keywords

klizni režim; proporcionalna navigacija; robustnost; sustavi navođenja i upravljanja; upravljanje projektilom

Hrčak ID:

160121

URI

https://hrcak.srce.hr/160121

Publication date:

19.6.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.759 *