Market-Tržište, Vol. 28 No. 1, 2016.
Preliminary communication
Učinkovito korištenje Facebooka od strane malih i srednjih poduzeća u Slovačkoj
František Pollák
; Faculty of Management, University of Presov
Peter Dorčák
; Faculty of Business Management, University of Economics in Bratislava
Abstract
Svrha – Cilj istraživanja bio je identificirati i interpretirati osnovne preduvjete za učinkovito korištenje društvene mreže Facebook kao marketinške komunikacijske platforme malih i srednjih poduzeća koja posluju na odabranom tržištu Srednje Europe.
Metodološki pristup – Kako bi se postigli opći i pojedinačni ciljevi, na ovaj se rad može gledati kao na zbroj dviju odvojenih i ekstenzivne analize. Kontekst potreban za ispunjenje glavnog cilja analiziran je na osnovi sekundarnih podataka o stotinama profila poduzeća (lokalnih malih i srednjih poduzeća koja pretežno posluju u uslužnom sektoru i provode poslovne aktivnosti na tržištu krajnje potrošnje) kojima upravlja marketinška agencija koja posluje na tržištu Slovačke. Prikupljeni su podaci zatim podvrgnuti temeljitom statističkom testiranju promatranih parametara.
Rezultati i implikacije – Iz perspektive glavnih nalaza istraživanja, opisane su osnovne preporuke za učinkovito korištenje odabranih marketinških komunikacijskih alata na društvenoj mreži Facebook u pogledu poboljšanja očekivane interakcije s korisnicima.
Ograničenja – Najvećim ograničenjem istraživanja mogu se smatrati izvori podataka uglavnom lokalne naravi. Upravo zbog lokalne prirode istraživanja ovo ograničenje nema značajan učinak na kvalitetu samog istraživanja.
Doprinos – Rezultati i informacije prikazani u ovom radu mogu doprinijeti poboljšanju razumijevanja pitanja povezanih s učinkovitom implementacijom resursa (vremenskih i financijskih) od strane subjekata koji koriste odabrane marketinške alate, posebice marketinšku komunikaciju u kontekstu društvene mreže Facebook, u svrhu promocije i upravljanja markom.
Keywords
marketing; marketing na društvenim mrežama; društvene mreže
Hrčak ID:
160393
URI
Publication date:
28.6.2016.
Visits: 2.389 *