Skip to the main content

Review article

Društvene mreže , evangelizacija i kateheza

Jure Strujić orcid id orcid.org/0000-0001-9524-2763 ; Catholic Faculty of Theology, University of Split, Split, Croatia


Full text: croatian pdf 427 Kb

page 441-462

downloads: 1.048

cite


Abstract

Brzi razvoj novih tehnologija doveo je do novih oblika društvene komunikacije koji uključuju interaktivnost i multimedijalnost, što je otvorilo put slabljenju autoriteta i oblikovanju novih načina društvenog ophođenja unutar »digitalnog kontinenta«. Društvene mreže kao rezultat ne samo tehnoloških mogućnosti nego i »nove kulture« postaju i za Crkvu sve veći izazov. Crkva taj izazov prepoznaje te uviđajući nove moguće putove za evangelizaciju i katehezu nastoji na njega odgovoriti. Na početku ovog rada predočeni su izazovi i mogućnosti društvenih mreža te se upućuje na razvoj službenoga crkvenog stava prema sredstvima masovne društvene komunikacije u posljednjih pola stoljeća. U nastavku su obrađene najvažnije društvene mreže i web-servisi te današnja aktivnost Crkve na njima. U završnom dijelu predstavljene su najčešće korištene katoličke aplikacije za »pametne« mobilne uređaje koje mogu pridonijeti boljem upoznavanju vjere, odgoju u vjeri te osobnoj ili zajedničkoj, posebno molitvenoj, vjerničkoj praksi.

Keywords

sredstva društvenog priopćavanja; internet; društvene mreže; kršćanski navještaj; kateheza; katoličke aplikacije

Hrčak ID:

162696

URI

https://hrcak.srce.hr/162696

Publication date:

26.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.456 *