Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.3935/ljsr.v23i1.73

INTERKULTURALNE KOMPONENTE SAMOOSTVARENJA STUDENTA A TIJEKOM MEĐUNARODNIH VOLONTERSKIH PROGRAMA SAŽETAK

Eduard Balashov orcid id orcid.org/0000-0002-6486-0494 ; National University of Ostroh Academy, Ostroh, Ukraine
Ihor Pasichnyk ; National University of Ostroh Academy, Ostroh, Ukraine
Ruslana Kalamazh ; National University of Ostroh Academy, Ostroh, Ukraine


Full text: english pdf 406 Kb

page 123-139

downloads: 725

cite


Abstract

U ovom članku analizirane su interkulturalne komunikacijske komponente psihološke strukture volontiranja te je
uveden pripadajući model psihološke strukture međunarodnog volontiranja kao načina za samoostvarenje studenata tijekom
međunarodnih volonterskih programa. Autori su predložili definiciju samoostvarenja studenata tijekom međunarodnog
volonterskog programa. Analizirane su specifičnosti interkulturalne komunikacijske kompetencije te je istražena njezina
temeljna uloga kao čimbenika u samoostvarenju studenta u međunarodnom socio-kulturnom okruženju.

Keywords

volontiranje; samoostvarenje; međunarodni volonterski program; interkulturalna komunikacijska kompetencija

Hrčak ID:

164948

URI

https://hrcak.srce.hr/164948

Publication date:

4.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.969 *