Skip to the main content

Review article

ULOGA MARKETINŠKE KONCEPCIJE U HOTELSKOM POSLOVANJU

Jadranko Grgona
Anica Supić


Full text: croatian pdf 354 Kb

page 41-61

downloads: 19.322

cite


Abstract

Upućujući na ulogu i značenje marketinške koncepcije u suvremenom poslovanju hotela, treba prije svega dati naglasak temeljnim postavkama marketinga kao tržišno usmjerenoj poslovnoj koncepciji. Optimalnom kombinacijom elemenata marketinškog miksa, strateškim planiranjem i organizacijom marketinga u hotelijerstvu, te uz neizostavnu implementaciju nekih od marketinških funkcija, prvenstveno istraživanja tržišta, moguće je razvidno sagledati ulogu marketinške koncepcije u hotelskom poslovanju. Polazeći od posebnosti hotela kao jednoga od nositelja turističke ponude, od kojih posebno valja istaknuti činjenicu da je hotelski turistički proizvod amalgam različitih proizvoda i usluga - proizlaze i posebne značajke marketinške koncepcije u poslovanju hotela, na koje rad upozorava. Promišljajući o marketingu kao procesu komuniciranja na tržištu, vrlo važnom smatramo i promotivnu ulogu, koja u procesu odlučivanja nositelja potražnje ima svrhu ostvarenja ciljeva poslovanja hotelskoga poduzeća. Kako je danas u većini moderno organiziranih hotelskih poduzeća marketing prihvaćen kao najuspješniji oblik poslovne politike, to govoreći o poslovnom odlučivanju, govorimo o odlučivanju u području marketinga.

Keywords

marketinška koncepcija; posebnosti hotelskoga poslovanja; strateško planiranje; istraživanje tržišta

Hrčak ID:

16084

URI

https://hrcak.srce.hr/16084

Publication date:

19.7.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 23.246 *