Skip to the main content

Professional paper

Testiranje dimenzija modela servqual u bankarskom sektoru Sjevernog Cipra

Okan Veli Şafakli


Full text: croatian pdf 97 Kb

page 181-197

downloads: 3.015

cite


Abstract

Iako je Parasuramanov, Zeithamlov i Berryjev model servqual univerzalno prihvaćen za mjerenje kvalitete usluga u različitim sektorima, uključujući i bankarski, održivost dimenzija originalnog modela postala je upitna. Istraživanja su pokazala da kulturne razlike među zemljama mogu generirati različite dimenzije kvalitete, ovisno o zemlji i kulturi u kojoj se usluga pruža. Stoga ovaj rad prezentira istraživanje čiji je cilj upoznavanje održivosti dimenzija modela servqual u bankarskom sektoru Sjevernog Cipra. Kao što je i očekivano, faktorska analiza, metoda primijenjena u istraživanju, upućuje na potrebu promjene originalnih servqual dimenzija kako bi se prikazale jedinstvene potrošačke preferencije u Sjevernom Cipru.

Keywords

Sjeverni Cipar; servqual dimenzije; poslovne banke

Hrčak ID:

16162

URI

https://hrcak.srce.hr/16162

Publication date:

1.6.2007.

Visits: 4.028 *