Economic Review, Vol. 55 No. 3-4, 2004.
Original scientific paper
OGLAŠIVAČI I POTROŠAČI U TRANZICIJI
Nataša Renko
Katherine C. Sredl
Abstract
Globalizacija u potrošnji i oglašavanju prevladavajući su trendovi postsocijalističke ekonomske i društvene tranzicije u Srednjoj i Istočnoj Europi. Hrvatska je izvrstan primjer za proučavanje toga, te su autorice nastojale istražiti kako potrošači, s jedne strane, te lokalni
oglašivači (agencije za oglašavanje) s druge strane, shvaćaju te promjene, posebice u svjetlu povijesnih utjecaja koje je Hrvatska iskusila. Autorice smatraju da će prilagođavanje lokalnih oglašivača i potrošača procesima globalizacije u velikoj mjeri odrediti društvenu,
ekonomsku i političku budućnost Hrvatske. Kroz godinu etnografskog terenskog istraživanja provedenog u Hrvatskoj, autorice su pokušale razjasniti lokalno značenje procesa tržišne globalizacije.
Keywords
globalizacija potrošnje; oglašavanje; tranzicija; Hrvatska; etnografsko istraživanje
Hrčak ID:
16289
URI
Publication date:
15.4.2004.
Visits: 2.965 *