Skip to the main content

Review article

STRATEGIJA MASOVNOG PRILAGOĐAVANJA I INDUSTRIJA ODJEĆE

Claudio Vignali
Demetris Vrontis
Peri D. Vronti


Full text: english pdf 138 Kb

page 502-512

downloads: 8.237

cite


Abstract

Na samom ulasku u novo tisućljeće svjedoci smo rekordnog ekonomskog rasta, nagle globalne ekspanzije i tehnoloških inovacija. Strategija masovnog prilagođavanja (mass customisation) predstavlja prodor unutar većeg broja industrijskih sektora, od proizvoda do usluga (kao što su bankarstvo i industrija odjeće). U radu autori analiziraju i raspravljaju o promjenama koje bi se mogle dogoditi prilikom primjene strategije masovnog prilagođavanja u industriji odjeće, te opisuju moguće odjevne navike i stil kupovine u
novom okruženju u budućnosti. Naposljetku, autori istražuju utjecaj strategije masovnog prilagođavanja u industriji odjeće i efekte koje ona ima na sudionike na tržištu.

Keywords

strategija masovnog prilagođavanja; industrija odjeće; tehnologija; dizajn; prilagođavanje marketinga; globalizacija

Hrčak ID:

16301

URI

https://hrcak.srce.hr/16301

Publication date:

15.6.2004.

Article data in other languages: english

Visits: 9.906 *