Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.21464/mo43.231.3752

Glazba Wolfganga Amadeusa Mozarta u nastavi glazbe nižih razreda osnovne škole

Snježana  Dobrota orcid id orcid.org/0000-0001-7130-0199 ; Department of Teacher Education, University of Split, Croatia
Lucija Ćurković orcid id orcid.org/0000-0002-9671-4336 ; Solin, Hrvatska


Full text: croatian pdf 615 Kb

page 37-52

downloads: 5.633

cite


Abstract

U radu je istražen utjecaj spola i pojačane nastave glazbe na preferencije glazbe W. A. Mozarta. Istraživanje je koncipirano kao eksperiment s paralelnim skupinama u kojemu je eksperimentalna varijabla pojačana nastava glazbe tijekom koje je pozornost usmjerena prema pjevanju i slušanju Mozartove glazbe. Prvi dio upitnika uključuje pitanja o spolu i poznavanju Mozartove glazbe. Drugi dio upitnika je skala procjene za ispitivanje preferencija glazbenih ulomaka na uzorku od 94 učenika trećeg razreda osnovne škole. Rezultati pokazuju kako ne postoji utjecaj spola na preferencije Mozartove glazbe. Nije uočen ni utjecaj pojačane nastave glazbe na navedene preferencije što autorice objašnjavaju suviše kratkim razdobljem tijekom kojega se provodila pojačana nastava glazbe. Sugerira se mogućnost proširivanja uzorka na učenike viših razreda osnovne škole i na gimnazijalce.

Keywords

nastava glazbe; glazbene preferencije; slušanje glazbe

Hrčak ID:

167669

URI

https://hrcak.srce.hr/167669

Publication date:

29.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 6.670 *