Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.21464/mo43.231.6586

Mogući redoslijed poučavanja engleskih glagolskih vremena u osnovnoj školi

Jakob Patekar orcid id orcid.org/0000-0001-7371-0087 ; Primary School “Pećine”, Rijeka, Croatia


Full text: english pdf 418 Kb

page 65-86

downloads: 6.938

cite


Abstract

U ovome se radu predlaže mogući redoslijed poučavanja engleskih glagolskih vremena u hrvatskim osnovnim školama. Nakon kraćega pregleda u kojemu objašnjavamo zašto bi takav redoslijed mogao biti potreban u hrvatskome kontekstu te nakon kratkoga osvrta na utemeljenje takvoga redoslijeda u znanstvenim istraživanjima, u radu sagledavamo poučavanje gramatike s aspekta metodike nastave engleskoga jezika te raspravljamo o pojmu pedagoške gramatike. Donosimo i prikaz gramatičkoga sadržaja u trenutnim nastavnim programima za osnovnu školu i srednje škole. U glavnome dijelu rada potom analiziramo glagolska vremena u pogledu njihove složenosti i komunikacijskoga potencijala te predlažemo redoslijed njihova poučavanja. Na kraju, predlažemo smjernice za učitelje i autore udžbenika u vezi s predstavljanjem i poučavanjem gramatičkih sadržaja u osnovnoj školi.

Keywords

poučavanje gramatike; glagolska vremena; redoslijed poučavanja; razvoj kurikula; poučavanje gramatike temeljeno na učestalosti; osnovna škola

Hrčak ID:

167671

URI

https://hrcak.srce.hr/167671

Publication date:

29.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 8.803 *