Professional paper
https://doi.org/10.21464/mo43.231.6586
Mogući redoslijed poučavanja engleskih glagolskih vremena u osnovnoj školi
Jakob Patekar
orcid.org/0000-0001-7371-0087
; Primary School “Pećine”, Rijeka, Croatia
Abstract
U ovome se radu predlaže mogući redoslijed poučavanja engleskih glagolskih vremena u hrvatskim osnovnim školama. Nakon kraćega pregleda u kojemu objašnjavamo zašto bi takav redoslijed mogao biti potreban u hrvatskome kontekstu te nakon kratkoga osvrta na utemeljenje takvoga redoslijeda u znanstvenim istraživanjima, u radu sagledavamo poučavanje gramatike s aspekta metodike nastave engleskoga jezika te raspravljamo o pojmu pedagoške gramatike. Donosimo i prikaz gramatičkoga sadržaja u trenutnim nastavnim programima za osnovnu školu i srednje škole. U glavnome dijelu rada potom analiziramo glagolska vremena u pogledu njihove složenosti i komunikacijskoga potencijala te predlažemo redoslijed njihova poučavanja. Na kraju, predlažemo smjernice za učitelje i autore udžbenika u vezi s predstavljanjem i poučavanjem gramatičkih sadržaja u osnovnoj školi.
Keywords
poučavanje gramatike; glagolska vremena; redoslijed poučavanja; razvoj kurikula; poučavanje gramatike temeljeno na učestalosti; osnovna škola
Hrčak ID:
167671
URI
Publication date:
29.9.2016.
Visits: 8.803 *