Skip to the main content

Professional paper

ČIMBENICI USPJEŠNOSTI PRODAJE USLUGA OSIGURANJA

Vice Barbir


Full text: croatian pdf 184 Kb

page 815-839

downloads: 13.699

cite


Abstract

Prodaja je jedna od osnovnih funkcija u društvu za osiguranje. Bez
uspješne prodaje i naplate usluge osiguravatelj ne može obaviti svoju zadaću - ekonomsku zaštitu osoba i njihove imovine u slučaju ostvarenja osiguranog slučaja.
Da bi društvo uspješno prodavalo usluge osiguranja, ono mora prodajnu funkciju tretirati kao dio integralnog marketinga. Dakle, potrebno je planirati i stvarati takve usluge osiguranja koje će svojom kvalitetom, cijenom, dostupnošću i sl., zadovoljiti potrebe potencijalnih osiguranika – kupaca.
Osiguranik, odnosno kupac usluga osiguranja, mora biti u središtu svih aktivnosti osiguravatelja. Zadovoljan osiguranik kojeg osiguravatelj poštuje kao partnera najveće je jamstvo uspješnosti prodaje usluga osiguranja.
Prije svega, osiguravatelj mora dobro analizirati i poznavati tržište osiguranja [segmentacija potencijalnog i ciljnog tržišta], poznavati sve prigode i prijetnje u svome okruženju [politika, pravni sustav, konkurencija, i sl.], dobro poznavati vlastite prednosti i slabosti [organizacija, kadrovi, kapital, javni imidž i sl.] i na osnovi toga, usmjeriti prodaju usluga na ona područja i prodajne kanale koji će za društvo biti optimalni. Da bi osiguranik bio zadovoljan uslugom osiguranja, a društvo ih uspješno prodavalo, potrebno je uvažiti sljedeće čimbenike: kvalitetu usluge osiguranja [prije zaključivanja police, za vrijeme trajanja osiguranja i nakon isteka police], konkuretnu cijenu, odgovarajuće prodajne kanale, promotivni miks i
motivirane kadrove. Brza i pravična isplata odštete ili osigurane svote, glavni je čimbenik koji stvara povjerenje, sigurnost i zadovoljstvo osiguranika.

Keywords

Hrčak ID:

16317

URI

https://hrcak.srce.hr/16317

Publication date:

10.10.2004.

Article data in other languages: english

Visits: 16.175 *