Oeconomica Jadertina, Vol. 6 No. 1, 2016.
Review article
(Ne)provođenje marketinške koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske s posebnim osvrtom na visokoobrazovne institucije
Josip Miletić
; Sveučilište u Zadru, Odjel za kroatistiku i slavistiku
Jurica Bosna
orcid.org/0000-0002-7633-4862
; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Abstract
Rad se bavi problematikom (ne)provođenja marketinške koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske. Tema je aktualna zbog trenutačne visoke stope nezaposlenosti te pripadajuće strukturne nezaposlenosti Republike Hrvatske. Autori predlažu uvođenje marketinške koncepcije u obrazovni sustav kako bi se time dao poticaj za prevladavanje velikog jaza između nezaposlene radne snage i tržišta rada. U radu se predočava obrazovni sustav te njegovi elementi s obrazloženjem specifičnosti marketinga u obrazovanju. Daju se smjernice za izgradnju i upravljanje obrazovnim sustavom putem marketinškog načela, što se ogleda kroz marketinški miks obrazovnih institucija. Naposljetku se daju rezultati, odnosno posljedice koje su zasigurno uzrok (ne)provođenja marketinškog koncepcije obrazovnog sustava Republike Hrvatske te sustavnog planiranja potreba tržišta rada i obrazovanja, a provođenje kojih bi, uz provedbu i ostalih važnih strukturnih društvenih reformi, svakako pripomoglo popravljanju strukture zaposlenosti radne snage.
Keywords
marketing obrazovnih institucija; nezaposlenost; obrazovni sustav; tržište rada; visoko obrazovanje
Hrčak ID:
168461
URI
Publication date:
10.11.2016.
Visits: 1.449 *