Skip to the main content

Review article

Politička (ne)kreativnost u medijima

Radenko Šćekić orcid id orcid.org/0000-0003-1608-8249 ; University of Montenegro
Mimo Drašković ; University of Montenegro


Full text: croatian pdf 1.304 Kb

page 1259-1268

downloads: 741

cite


Abstract

U formiranju javnog mnijenja posebno ulogu imaju masovni mediji. Masovni mediji igraju veoma važnu ulogu u procesima političkog komuniciranja. U suvremenim demokratskim zemljama masovni mediji pravno nisu pod neposrednom kontrolom vlasti. To stvara dojam potpuno slobodnih i nezavisnih medija. Političari se nastoje biračima obraćati posredstvom medija. Način na koji mediji izvještavaju o izbornom procesu i predstavljaju političare je jako važan. Zato se političari trude na najbolji način promovirati javnosti, neki s više, neki s manje kreativnosti. Na raspolaganju im stoje, osim tradicionalnih medija, radija i televizije; i medij u usponu – internet. Putem web-portala, Facebook stranica, Twitera, Instagrama i sl. politička promocija se iskazuje s izvjesnom dozom kreativnosti.

Keywords

politika; mediji; (ne)kreativnost

Hrčak ID:

170501

URI

https://hrcak.srce.hr/170501

Publication date:

30.5.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.620 *