Skip to the main content

Review article

Digitalna medijska publika – nova očekivanja, nove navike

Ana Martinoli ; Faculty of Dramatic Arts in Belgrade


Full text: croatian pdf 354 Kb

page 1269-1284

downloads: 2.176

cite


Abstract

Digitalizacija medijskih sadržaja dovela je ne samo do povećanog broja medijskih izbora, već i do kreiranja novih navika i oblika ponašanja publike. Od novih medijskih formi preko novih oblika trošenja i ukrštanja medijskih sadržaja, prisustvujemo evoluciji publike koja je nikad zahtjevnija i nikad moćnija. I dok medijski producenti smišljaju nove načine za privlačenje i zadržavanje pažnje publike, svaki pojedinačni član auditorija očekuje medijski sadržaj koji će ga inspirirati, motivirati, emocionalno angažirati. Tekst u fokus stavlja aktualna očekivanja publike, kao i nove oblike produkcije i distribucije medijskih sadržaja, koji nastaju u suvremenom medijskom dobu.

Keywords

digitalizacija; digitalni mediji; publika; interaktivnost; imerzivnost; crowdfunding

Hrčak ID:

170502

URI

https://hrcak.srce.hr/170502

Publication date:

30.5.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 4.405 *