Review article
Digitalna medijska publika – nova očekivanja, nove navike
Ana Martinoli
; Faculty of Dramatic Arts in Belgrade
Abstract
Digitalizacija medijskih sadržaja dovela je ne samo do povećanog broja medijskih izbora, već i do kreiranja novih navika i oblika ponašanja publike. Od novih medijskih formi preko novih oblika trošenja i ukrštanja medijskih sadržaja, prisustvujemo evoluciji publike koja je nikad zahtjevnija i nikad moćnija. I dok medijski producenti smišljaju nove načine za privlačenje i zadržavanje pažnje publike, svaki pojedinačni član auditorija očekuje medijski sadržaj koji će ga inspirirati, motivirati, emocionalno angažirati. Tekst u fokus stavlja aktualna očekivanja publike, kao i nove oblike produkcije i distribucije medijskih sadržaja, koji nastaju u suvremenom medijskom dobu.
Keywords
digitalizacija; digitalni mediji; publika; interaktivnost; imerzivnost; crowdfunding
Hrčak ID:
170502
URI
Publication date:
30.5.2016.
Visits: 4.405 *