Skip to the main content

Review article

O kreativnosti u vremenu medija

Vlatko Ilić orcid id orcid.org/0000-0002-1811-2110 ; Faculty of Dramatic Arts, Belgrade


Full text: croatian pdf 364 Kb

page 1291-1297

downloads: 492

cite


Abstract

Kreativnost danas najčešće dovodimo u vezu s inovacijom, s velikim dostignućima ljudskog duha, vrijednim umjetničkim djelima iz prošlosti, nesputanošću i slobodom, usprkos tome što živimo u vremenu neslobode. Naime, i pored privida nesagledivih mogućnosti, suvremeni čovjek je slobodan djelovati isključivo u skladu s imperativima tržišta, koje predstavlja dominantnu paradigmu našeg vremena, te je i kreativnost najčešće u službi stjecanja profita. Ovakav paradoks uočljiv je i kada je riječ o medijskim svjetovima. Iako se raznovrsne prakse otpora umnogome oslanjaju na nove tehnologije i njima svojstvenu običajnost, postvarenom medijskom ambijentu odgovara društvo kontrole. Ovom ćemo prilikom zato ispitati mogućnosti kreativnog djelovanja, kao kritičkog i orijentiranog slobodi, a u okvirima aktualne medijske kulture.

Keywords

kreativnost; mediji; medijska kultura; umjetnost; pokret Zapatista

Hrčak ID:

170525

URI

https://hrcak.srce.hr/170525

Publication date:

12.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.640 *