Skip to the main content

Preliminary communication

PROCJENA VALJANOSTI KAO PREDUVJET ZA POBOLJŠANJE KVALITETE RADA U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE

Marina Zeleničić ; Zavod za školstvo Mostar


Full text: croatian pdf 143 Kb

page 133-148

downloads: 1.312

cite


Abstract

Praćenje, sagledavanje i razvoj kvalitete rada u ustanovama za
rani i predškolski odgoj i obrazovanje treba biti stalan proces koji
se provodi postupcima vrjednovanja i samovrjednovanja. Cilj je istraživanja sagledavanje postojanja i smjera napretka u radu predškolskih ustanova Zapadnohercegovačke županije u svrhu
poboljšanja kvalitete odgojno-obrazovnoga rada. Kvaliteta odgojno-
obrazovnoga procesa praćena je standardima koji su operacionalizirani indikatorima koji se primjenjuju u ustanovama
ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj
i Republici Srbiji. Rezultati ispitivanja pokazuju kako se sva djeca tretiraju kao jednako važna, poštuju se prava djece i odraslih te kako se u skupinama njeguje pozitivna atmosfera, spontana i otvorena za komunikaciju. Također, smatraju da se u osmišljavanje i realizaciju odgojno-obrazovnoga procesa trebaju više uključiti roditelji i predstavnici lokalne zajednice. Navedeni rezultati ukazuju na to da bi se više pozornosti trebalo usmjeriti na proces praćenja i vrjednovanja u predškolskim ustanovama u Zapadnohercegovačkoj županiji.

Keywords

ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje; procjena; kvaliteta

Hrčak ID:

170903

URI

https://hrcak.srce.hr/170903

Publication date:

16.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.642 *