Professional paper
IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“
Sandra Soče Kraljević
orcid.org/0000-0002-3551-9721
; Faculty of Economics, University of Mostar
Sanja Pavičić
; Namještaj „Pavičić“ Ljubuški
Abstract
Imidž poduzeća „slika“ je koju javnost ima o poduzeću. Poduzeće
se suočava s problemom da različiti ljudi interpretiraju „sliku“ na
različite načine. Zbog toga svi poslovi vezani za imidž poduzeća
predstavljaju glavni zadatak. Jednom stvoren imidž nije stalan i
može se mijenjati, ali to zahtijeva velike napore i velike vremenske
i financijske izdatke. Stoga je neophodno planski pristupiti stvaranju imidža koji će se kasnijim komunikacijskim i drugim poslovnim aktivnostima dograđivati i prilagođavati širim uvjetima okoline. Na taj način promatrano, stvaranje i održavanje konkurentske prednosti predstavlja odgovor poduzeća na impulse iz okruženja i zauzima središnje mjesto u strateškome razmišljanju poduzeća. Konkurentska je prednost i racionalan način na koji se konkretno poduzeće može pojaviti ili natjecati na odabranome tržištu kako bi ostvarilo svoje ciljeve. Poduzeće pobjeđuje ne zbog jedne prednosti već zato što postupno uspostavlja jednu po jednu prednost u odnosu na druge konkurente.
Keywords
imidž; konkurentska prednost; zadovoljstvo kupaca; namještaj i uređenje interijera
Hrčak ID:
170910
URI
Publication date:
16.12.2016.
Visits: 2.997 *