Skip to the main content

Professional paper

IMIDŽ KAO KONKURENTSKA PREDNOST NA PRIMJERU NAMJEŠTAJA „PAVIČIĆ“

Sandra Soče Kraljević orcid id orcid.org/0000-0002-3551-9721 ; Faculty of Economics, University of Mostar
Sanja Pavičić ; Namještaj „Pavičić“ Ljubuški


Full text: croatian pdf 205 Kb

page 239-251

downloads: 1.740

cite


Abstract

Imidž poduzeća „slika“ je koju javnost ima o poduzeću. Poduzeće
se suočava s problemom da različiti ljudi interpretiraju „sliku“ na
različite načine. Zbog toga svi poslovi vezani za imidž poduzeća
predstavljaju glavni zadatak. Jednom stvoren imidž nije stalan i
može se mijenjati, ali to zahtijeva velike napore i velike vremenske
i financijske izdatke. Stoga je neophodno planski pristupiti stvaranju imidža koji će se kasnijim komunikacijskim i drugim poslovnim aktivnostima dograđivati i prilagođavati širim uvjetima okoline. Na taj način promatrano, stvaranje i održavanje konkurentske prednosti predstavlja odgovor poduzeća na impulse iz okruženja i zauzima središnje mjesto u strateškome razmišljanju poduzeća. Konkurentska je prednost i racionalan način na koji se konkretno poduzeće može pojaviti ili natjecati na odabranome tržištu kako bi ostvarilo svoje ciljeve. Poduzeće pobjeđuje ne zbog jedne prednosti već zato što postupno uspostavlja jednu po jednu prednost u odnosu na druge konkurente.

Keywords

imidž; konkurentska prednost; zadovoljstvo kupaca; namještaj i uređenje interijera

Hrčak ID:

170910

URI

https://hrcak.srce.hr/170910

Publication date:

16.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 2.953 *