Skip to the main content

Review article

UČENJE VOKABULARA PRIMJENOM KORPUSNO UTEMELJENIH ZADATAKA U NASTAVI JEZIKA STRUKE: SLUČAJ UPORABE KORPUSNO UTEMELJENE VJEŽBENICE

Sanja Marinov orcid id orcid.org/0000-0003-0949-2964 ; Faculty of Economics, University of Split, Split, Croatia


Full text: english pdf 904 Kb

page 82-109

downloads: 997

cite


Abstract

U ovome se radu razmatra ideja uvođenja samostalnoga studentskog rada s korpusno utemeljenim zadatcima (engl. data-driven learning) u redovitu praksu kolegija Engleski jezik u turizmu na Ekonomskom fakultetu u Splitu. U radu prvo objašnjavamo sadržaj i način oblikovanja korpusno utemeljene vježbenice. Zatim slijedi analiza odgovora studenata na zadane vježbe. S obzirom na složenu prirodu cjelokupne vježbenice ovaj se rad zadržava samo na vježbama leksika, a sadržajno se motivirani i orijentirani dio vježbenice analizira u zasebnom radu. Studenti nisu imali osobitih problema s izradom zadataka koji bi se mogli pripisati upravo takvoj vrsti zadataka. Ishodi njihovih zadataka odražavaju niz pedagoških pitanja koja se mogu vezati za bilo koju drugu aktivnost u nastavi stranoga jezika, kao što su na primjer motivacija, autonomija u učenju, stil i strategije učenja ili skupni rad i suradničko učenje.

Keywords

korpus u nastavi stranoga jezika; leksik; Engleski jezik u turizmu; korpusno utemeljena vježbenica

Hrčak ID:

171049

URI

https://hrcak.srce.hr/171049

Publication date:

30.11.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.774 *