Skip to the main content

Professional paper

Identitet grada kao bitan čimbenik učinkovitih odnosa s javnošću

Josip Matić
Željko Blagus ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska


Full text: croatian pdf 461 Kb

page 41-45

downloads: 343

cite


Abstract

Članak govori o gradu Čakovcu na koji, kao i na mnoge druge gradove, utječu okolnosti naglog razvoja turizma i sve oštrija konkurencija na turističkom tržištu. Kako bi Čakovec postao privlačna destinacija za posjetitelje, ljudi koji njime upravljaju trebaju pažljivo oblikovati njegov identitet i turističku ponudu koja će najbolje odgovarati njegovom atrakcijskom sustavu. Time se stvaraju uvjeti za započinjanje procesa uspostave odnosa sa svima onima kojima bi ponuđena koncepcija na neki način mogla biti zanimljiva ili korisna. Odnosi s javnošću, kao jedna od komunikacijskih funkcija, predstavljaju važnu aktivnost u tom procesu i stoga im treba posvetiti potrebnu pažnju. Pomoću odnosa s javnošću Grad bi trebao na prihvatljiv način komunicirati sa svojim okruženjem. Takva bi komunikacija treba biti uvjerljiva i jasna, s karakterističnim obraćanjem i prilagođena komunikacijskim kanalima koji se koriste. Rad se temelji na analizi stručne literature, a korištena je i metoda intervjua. Naime, da bi se poduprla ponuđena gledišta, proveden je razgovor s djelatnikom za odnose s javnošću u gradskoj u Upravi grada Čakovca.

Keywords

odnosi s javnošću; turistička destinacija; identitet grada

Hrčak ID:

172356

URI

https://hrcak.srce.hr/172356

Publication date:

28.12.2016.

Visits: 1.064 *