Skip to the main content

Professional paper

U KOJOJ SU MJERI NASTAVNA SKRIPTA PRIMJERENA SVEUČILIŠNIM STUDENTIMA?

Ester Vidović ; Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Matea Butković orcid id orcid.org/0000-0002-0962-435X ; Faculty of Law, University of Rijeka, Rijeka, Croatia


Full text: english pdf 435 Kb

page 208-220

downloads: 316

cite


Abstract

Rad se fokusira na adekvatnost nastavnoga materijala English for Educators autorice Marine Marasović Alujević za nastavu engleskoga jezika na Učiteljskom fakultetu u Rijeci. Izlaže se problem specifičnosti poučavanja jezika struke općenito i na navedenoj visokoškolskoj instituciji. Cilj našega istraživanja, koje je provedeno upitnikom koji su ispunjavali studenti prve godine ranoga i predškolskoga odgoja i razredne nastave, bio je dobiti povratnu informaciju od studenata o tome je li navedeni nastavni materijal prikladan za njihovu buduću struku i za razvijanje njihove kompetencije na engleskome jeziku. Rezultati istraživanja ukazuju na to da su studenti općenito zadovoljni navedenim nastavnim materijalom. Osobito zadovoljstvo istaknuli su načinom obrade vokabulara struke i pomoći koju im je nastavni materijal pružio u razvijanju jezičnih vještina. Ipak, neka područja zahtijevaju poboljšanje (npr. utvrđivanje nekih gramatičkih i leksičkih kategorija, potreba za dodatnim gramatičkim i leksičkim vježbama te za vježbama tvorbe riječi i zadatcima za diskusiju, a tekstovi bi trebali biti kraći). Studenti su nastavni materijal ocijenili prikladnim za svoju buduću struku. Rad može koristiti nastavnicima engleskoga jezika za potrebe struke na visokoškolskim institucijama te u državnim i privatnim školama stranih jezika jer potiče razmišljanja o uključivanju studenata u kreiranje i poboljšanje nastavnih planova i programa za engleski jezik.



Keywords

skripta; učiteljski studij; rani i predškolski odgoj i obrazovanje; adekvatnost; jezik struke

Hrčak ID:

174078

URI

https://hrcak.srce.hr/174078

Publication date:

30.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.146 *