Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-4-06

VIDEO DNEVNICI U AKADEMSKOM DRUŠTVENO KORISNOM UČENJU

Nives Mikelić Preradović orcid id orcid.org/0000-0001-9087-0074 ; University of Zagreb, Faculty of Humanities and social sciences, Zagreb, Croatia
Petar Jandrić ; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 790 Kb

page 407-419

downloads: 512

cite


Abstract

Rad opisuje iskustva jedne od autorica (Nives Mikelić Preradović) sa video dnevnicima u kolegiju na temu društveno korisng učenja sa studentima pete godine studija informacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu koji se specijaliziraju u sljedećim smjerovima: arhivistika, bibliotekarstvo, muzeologija, i nastava informatike. Prvi dio rada uvodi akademsko društveno korisno učenje i opisuje ranija iskustva s video dnevnicima u društveno korisnom učenju. Drugi dio rada opisuje društveno korisno učenje na Sveučilištu u Zagrebu i kratko opisuje istraživačku metodologiju. Treći dio rada prezentira dvije studije slučaja: TiM: Ti i Muzej i Čitateljski klub Knjigotron. Zadnji, četvrti dio rada analizira studije slučajeva te opisuje prednosti i mane uvođenja video dnevnika u društveno korisnom učenju. Rad potvrđuje rezultate ranijih istraživanja u zaključku da se glavne prepreke nalaze u području tehničkih vještina povezanih s video produkcijom. Međutim, on također prikazuje da široko dostupna oprema, poput telefona i računala, zadovoljava zahtjeve društveno korisnog učenja. Dakle, u suprotnosti sa ranijim istraživanjima, rad zaključuje da je oprema prestala biti preprekom za uspješno društveno korisno učenje. Usprkos razlikama u tehničkim vještinama i kvaliteti završnih video radova, studenti u obje grupe postigli su ishode učenja i stekli odgovarajuće kritičke vještine. Umjesto daljih istraživanja u području tehničke spremnosti, dakle, rad sugerira da buduća istraživanja treba usmjeriti ka video pismenosti.

Keywords

Društveno korisno učenje; Video dnevnik; Studija slučaja; Video produkcija, Video pismenost

Hrčak ID:

174830

URI

https://hrcak.srce.hr/174830

Publication date:

29.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.727 *