Skip to the main content

Professional paper

Kako odgoj i obrazovanje učiniti djelotvornijim kroz dobrobit i uključenost - Uvod u iskustveno učenje

Ferre Laevers ; Center for experiential learning, University of Leuven, Leuven, Belgium


Full text: croatian pdf 278 Kb

page 6-10

downloads: 517

cite


Abstract

U svibnju 1976. godine dvanaest je flamanskih odgajatelja, uz pomoć dvaju savjetnika, pokrenulo niz stručnih aktiva s namjerom da kritički raspravljaju o vlastitoj pedagoškoj praksi. Njihov je pristup bio ‘iskustveni’: namjeravali su izbliza i precizno opisati dječji pogled na život i sudjelovanje u odgojno-obrazovnom okruženju. Takvo pomno promatranje i ‘rekonstrukcija’ dječjeg iskustva iznijelo je na vidjelo niz
nezadovoljavajućih uvjeta. Ustanovilo se da je previše prilika za poticanje dječjeg razvoja ostalo neiskorišteno.

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj; Dobrobit; Djelotvornost; Uključenost; Iskustvo; Učenje

Hrčak ID:

177702

URI

https://hrcak.srce.hr/177702

Publication date:

11.12.2006.

Visits: 1.222 *