Professional paper
Kako odgoj i obrazovanje učiniti djelotvornijim kroz dobrobit i uključenost - Uvod u iskustveno učenje
Ferre Laevers
; Center for experiential learning, University of Leuven, Leuven, Belgium
Abstract
U svibnju 1976. godine dvanaest je flamanskih odgajatelja, uz pomoć dvaju savjetnika, pokrenulo niz stručnih aktiva s namjerom da kritički raspravljaju o vlastitoj pedagoškoj praksi. Njihov je pristup bio ‘iskustveni’: namjeravali su izbliza i precizno opisati dječji pogled na život i sudjelovanje u odgojno-obrazovnom okruženju. Takvo pomno promatranje i ‘rekonstrukcija’ dječjeg iskustva iznijelo je na vidjelo niz
nezadovoljavajućih uvjeta. Ustanovilo se da je previše prilika za poticanje dječjeg razvoja ostalo neiskorišteno.
Keywords
Dijete; Vrtić; Obitelj; Dobrobit; Djelotvornost; Uključenost; Iskustvo; Učenje
Hrčak ID:
177702
URI
Publication date:
11.12.2006.
Visits: 1.735 *