Skip to the main content

Professional paper

Profesija i profesionalni razvoj odgojitelja

Maja Fatović orcid id orcid.org/0000-0003-1052-4310 ; Kindergarten Budućnost, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 280 Kb

page 623-638

downloads: 2.001

cite

Full text: english pdf 280 Kb

page 639-639

downloads: 5.535

cite


Abstract

Profesionalni razvoj odgojitelja dio je oblikovanja kurikula ustanove ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja i u velikoj se mjeri odražava na cjelokupan kontekst u kojemu se kurikul konstruira, oblikuje i živi. Ovaj se rad bavi aktualnim pitanjima razvoja odgojiteljske profesije u okolnostima definiranima stalnim društvenim, političkim i tehnološkim promjenama. U prvome dijelu rada govorit će se o obilježjima zanimanja koje sebe želi artikulirati kao profesiju te specifičnim obilježjima odgojiteljske profesije i profesionalnog identiteta. Sljedeća je važna tema kompetencijski okvir odgojitelja, poglavito važnost cjeloživotnoga učenja kao ključnog elementa profesionalnog razvoja. Uz različite formalne i neformalne modalitete učenja u radu se osobito vrijednima ističu oni oblici stručnog usavršavanja koji se događaju ili bi se trebali događati unutar profesionalne zajednice.

Keywords

cjeloživotno učenje; kompetencije; profesionalizacija; profesionalni identitet; profesionalni razvoj

Hrčak ID:

178260

URI

https://hrcak.srce.hr/178260

Publication date:

16.12.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 11.579 *