Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.7305/automatika.2017.02.1733

Rekurzivna izvedba za uočavanje kvarnih stanja i upravljanje otporno na kvarna stanja električnih vozila zasnovanih na indukcijskim motorima

Toufik Roubache orcid id orcid.org/0000-0002-8504-4576 ; University of Msila, Electrical Engineering Department, Algeria
Souad Chaouch ; Laboratory of Electromagnetic Induction and Propulsion Systems University of Batna, Route de Biskra, Batna, 05000, Algeria
Med Said Nait Said ; Laboratory of Electromagnetic Induction and Propulsion Systems University of Batna, Route de Biskra, Batna, 05000, Algeria


Full text: english pdf 1.379 Kb

page 736-748

downloads: 700

cite


Abstract

U ovome radu predložena je unaprijeđena bez-senzorska upravljačka strategija otporna na kvarna stanja (FTC) za indukcijski motor visokih performansi koji pokreće električno vozilo (EV). Strategija je temeljena na rekurzivnom upravljanju (BC). Nadalje, izvedena je odgovarajuća kombinacija BC-a i proširenog Kalmanovog filtra (EKF), pri čemu je potonji izveden u svrhu uočavanja i rekonstrukcije kvarova te kako bi omogućio bez-senzorsko upravljanje. Kako bi se kompenzirala kvarna stanja, dizajnirani su dodatni upravljački zakoni zasnovani na estimaciji kvarova. Rezultati prikazuju poboljšanje korištenjem EKF-a za nelinearne sustave budući da on omogućava kvalitetnije uočavanje kvarova. Razmatran je klasični pogon EV-a korištenjem IMD-a. Također, pogonski sklop zasnovan na IMD-u je povezan s emulatorom momenta zasnovanom na DC motoru, uzimajući u obzir mehaničke i aerodinamičke karakteristike EV-a. Na posljetku je simulacijama ilustrirana efikasnost predložene strategije za uočavanje kvarnih stanja i FTC-a IMD-a.

Keywords

Rekurzivno upravljanje (BC); upravljanje otporno na kvarna stanja (FTC); indukcijski motor (IMD); prošireni kalmanov filtar (EKF); električno vozilo (EV)

Hrčak ID:

180706

URI

https://hrcak.srce.hr/180706

Publication date:

23.3.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.598 *