Original scientific paper
https://doi.org/10.5673/sip.55.1.2
Skoplje – rebrendiranje glavnoga grada kroz arhitekturu i spomenike u cilju stvaranja novog brenda nacije
Sabina Cvitković
orcid.org/0000-0003-4418-3956
; University of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, Department of marketing communications, Slovenia
Mihael Kline
; University of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, Department of marketing communications, Slovenia
Abstract
Članak istražuje ideološku pozadinu i razinu uvjerljivosti i autentičnosti ekstremnih promjena
u arhitekturi Skoplja, usmjerenih prema negiranju socijalističkog perioda provedenog u Jugoslaviji
i inkorporiranju isključivo jedne dominantne etničke skupine. Ovaj je članak prvi koji
sugerira kobrendiranje između brendova grada i nacije, gdje se značajke koji se povezuju s
brendom grada prenose na brend nacije i obratno. Članak doprinosi akademskom kodificiranju
koncepta rebrendiranja.
Keywords
rebrending; grad; nacija; co-brending; Skoplje; Makedonija
Hrčak ID:
182248
URI
Publication date:
30.5.2017.
Visits: 3.566 *