Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22598/mt/2017.29.1.23

Marketing na društvenim medijima u usporedbi s drugim oblicima marketinga u slovačkom bankarskom sektoru

Martin Vejačka orcid id orcid.org/0000-0002-9761-7597 ; Faculty of Economics, Technical University of Košice


Full text: english pdf 233 Kb

page 23-38

downloads: 830

cite


Abstract

Svrha – Društveni su mediji postali važan marketinški alat tijekom posljednjih godina. Slovačke ga banke također koriste u marketinške svrhe uz druge oblike komunikacije. Glavni je cilj rada usporedba percepcija marketinga na društvenim medijima s percepcijama drugih oblika marketinga od strane korisnika bankarskih usluga različitih dobnih skupina na tržištu Slovačke.
Metodološki pristup – Istraživanje je provedeno anketiranjem uz korištenje upitnika sa samoprocjenjujućim izjavama, s Likertovom ljestvicom od pet stupnjeva, korištenom za usporedbu percepcija čimbenika koji utječu na odluku o korištenju banke ili njezinih usluga. Rezultati su prikazani korištenjem deskriptivne statistike, z-vrijednosti, Kruskal-Wallisovim testom, Mann-Whitneyjevim testom i Pearsonovim koeficijentom korelacije.
Rezultati i implikacije – Otkrivena je relativno niska razina percipiranog utjecaja marketinga na društvenim medijima kao i drugih oblika marketinga u procesu odlučivanja o prihvaćanju banke i njezinih usluga. Viša razina percipiranog utjecaja otkrivena je uglavnom kod mlađih grupa ispitanika.
Ograničenja – Rezultati daju samo osnovni pregled percepcija korisnika o marketingu na društvenim medijima u usporedbi s percepcijama drugih oblika marketinga na slovačkom bankarskom tržištu. Potrebno je istražiti dublje odnose između različitih oblika marketinga i njihove percepcije. Rezultati se ne mogu poopćavati uslijed ograničene veličine uzorka.
Doprinos – Istraživanje percepcija korisnika o marketingu na društvenim medijima i njihova usporedba s percepcijama drugih korištenih oblika marketinga, uključujući razlike među dobnim skupinama, nije se do sada provodilo na slovačkom bankarskom tržištu.

Keywords

društveni mediji; marketing na društvenim medijima; bankarstvo; percepcije; usporedba

Hrčak ID:

183506

URI

https://hrcak.srce.hr/183506

Publication date:

28.6.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.142 *