Skip to the main content

Preliminary communication

KOMPARATIVNA ANALIZA ČIMBENIKA KOJI UTJEČU NA POSJEĆENOST KINA I KAZALIŠTA TE NA NJIHOV POSLOVNI REZULTAT

Ivana Bestvina Bukvić ; Department of Cultural studies, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia
Marta Borić Cvenić ; Department of Cultural studies, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia
Iva Buljubašić ; Department of Cultural studies, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: english pdf 666 Kb

page 56-71

downloads: 611

cite


Abstract

Cilj ovog rada je analizirati čimbenike koji utječu na posjećenost kina i profesionalnih kazališta. U radu se analizira hrvatska kreativna i kulturna industrija, financijska izvedba kinematografa i nacionalnih kazališta koja djeluju u Osijeku i Zadru, te također važnost marketinških metoda prilagođenih specifičnostima navedene industrije. Zbog utvrđivanja čimbenika koji utječu na pohađanje i na taj način financijski rezultat, u Zadru i Osijeku provedena su primarna istraživanja o potrošnji studenata u analiziranim podsektorima kreativnih i kulturnih industrija - kino i kazalište. Rezultati primarnog istraživanja pokazali su nekoliko čimbenika relevantnih za posjećenost kina i kazališta od strane mlađe populacije, što može utjecati na njihovu uspješnost poslovanja i financijski rezultat. Ovdje su promatrane industrije s različitim specifičnostima, uglavnom samofinanciranu i u privatnom vlasništvu kinematografsku industriju te kazališnu industriju u državnom vlasništvu što je također čimbenik koji značajno definira poslovne prioritete, ponašanje i poslovanje.

Keywords

faktori utjecaja na posjećenost kinematografa i kazališta; marketinške metode prilagođene gospodarskom sektoru; uspješnost poslovanja; financijski rezultati

Hrčak ID:

187083

URI

https://hrcak.srce.hr/187083

Publication date:

30.4.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.611 *