Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20901/ms.8.15.3

EUens: rast novog identiteta potaknut društvenim medijima

Domagoj Bebić orcid id orcid.org/0000-0002-3316-2538 ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Dijana Eraković ; PhD student in Political Philosophy at the Faculty of Social Sciences and Humanities of the University of Rijeka, Croatia
Milica Vučković ; University of Zagreb, Faculty of Political Science, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 680 Kb

page 23-37

downloads: 1.310

cite


Abstract

Cilj je ove studije dvostruk: prvo, želimo istražiti poseban identitet koji se pojavio kao posljedica mnogih promjena povezanih s Europskom unijom (mobilnost, IKT, rastući broj različitih EU programa i novih EU politika); drugo, želimo testirati ulogu društvenih medija u građenju ovog novog identiteta koji mi nazivamo EUens. Provodeći dubinske intervjue s 25 EUensa, pronašli smo kako pojedine kategorije koje su obično smatrane važnim faktorima u građenju europskog identiteta, kao što su klasa i politički stavovi, ne igraju važnu ulogu u građenju europskog identiteta među pripadnicima naše grupe. Drugo, rezultati našeg istraživanja pokazuju kako društveni mediji imaju potencijal da postanu važan pokretač europskog identiteta.

Keywords

europski identitet; Euens; Europska unija; nacionalni identitet; društveni mediji

Hrčak ID:

187459

URI

https://hrcak.srce.hr/187459

Publication date:

15.6.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.439 *