Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048

Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja

Liwei Zhang orcid id orcid.org/0000-0003-0080-6402 ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Yang Yang ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Minghe Sun ; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Hui Liu ; ZTE Corporation, Nanshan District, Science and Technology South Road, 518055 Shenzhen, China


Full text: croatian pdf 1.001 Kb

page 1439-1447

downloads: 487

cite

Full text: english pdf 1.001 Kb

page 1439-1447

downloads: 686

cite


Abstract

Dizajniran je novi model trolejbusa s dvojnim izvorom napajanja s akumulatorom i super električnim kondenzatorom, a s tim povezani parametri dinamičkog sustava dizajnirani su na temelju teorije dedukcije. Simulacijski model razvijen je u ADVISOR softveru. Zasnovana na analizi radnih modova trolejbusa s dvojnim sustavom napajanja, dizajnirana je optimalna strategija upravljanja na temelju dinamičkog programiranja čiji je cilj reduciranje vršne snage mreže on-line moda i potrošnje energije off-line moda. Uz to, upravljačka strategija zasnovana na tom pravilu također je implementirana i uspoređena s poboljšanom strategijom upravljanja. Rezultati su pokazali da metode optimizacije temeljene na dinamičkom programiranju mogu u potpunosti iskoristiti super električni kondenzator velike snage, s brzim punjenjem i pražnjenjem, i učinkovitije rasporediti energiju među izvorima energije te poboljšati dinamičke i ekonomske karakteristike trolejbusa.

Keywords

trolejbus s dvojnim izvorom napajanja; super električni kondenzator; upravljanje energijom; optimalno upravljanje; dinamičko programiranje

Hrčak ID:

188241

URI

https://hrcak.srce.hr/188241

Publication date:

25.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.367 *