Technical gazette, Vol. 24 No. 5, 2017.
Original scientific paper
https://doi.org/10.17559/TV-20170628043048
Strategija upravljanja energijom zasnovana na dinamičkom programiranju za trolejbus s dvojnim izvorom napajanja
Liwei Zhang
orcid.org/0000-0003-0080-6402
; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Yang Yang
; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Minghe Sun
; Beijing Jiaotong University, No. 3 Shangyuancun, Haidian District, Beijing 100044, China
Hui Liu
; ZTE Corporation, Nanshan District, Science and Technology South Road, 518055 Shenzhen, China
Abstract
Dizajniran je novi model trolejbusa s dvojnim izvorom napajanja s akumulatorom i super električnim kondenzatorom, a s tim povezani parametri dinamičkog sustava dizajnirani su na temelju teorije dedukcije. Simulacijski model razvijen je u ADVISOR softveru. Zasnovana na analizi radnih modova trolejbusa s dvojnim sustavom napajanja, dizajnirana je optimalna strategija upravljanja na temelju dinamičkog programiranja čiji je cilj reduciranje vršne snage mreže on-line moda i potrošnje energije off-line moda. Uz to, upravljačka strategija zasnovana na tom pravilu također je implementirana i uspoređena s poboljšanom strategijom upravljanja. Rezultati su pokazali da metode optimizacije temeljene na dinamičkom programiranju mogu u potpunosti iskoristiti super električni kondenzator velike snage, s brzim punjenjem i pražnjenjem, i učinkovitije rasporediti energiju među izvorima energije te poboljšati dinamičke i ekonomske karakteristike trolejbusa.
Keywords
trolejbus s dvojnim izvorom napajanja; super električni kondenzator; upravljanje energijom; optimalno upravljanje; dinamičko programiranje
Hrčak ID:
188241
URI
Publication date:
25.10.2017.
Visits: 2.367 *