Skip to the main content

Conference paper

Masovni mediji kao predmet evangelizacije u teološkoj perspektivi apostolske pobudnice Evangelii gaudium

Jaroslaw Krzewicki ; Papinsko sveučilište Svetog Križa Rim


Full text: croatian pdf 198 Kb

page 391-402

downloads: 393

cite

Full text: italian docx 47 Kb

downloads: 471

cite


Abstract

Sredstvima društvenog priopćavanja autor pristupa s gledišta
evangelizacije, budući da sredstva ne samo da prenose poruku nego se po njima susreću osobe. Ta sredstva, smatra autor, premda nisu bez opasnosti po suvremenog čovjeka jer ga dovode do sve većeg otuđenja, ipak nisu kriva sama po sebi, jer je uvijek čovjek onaj koji se njima služi. Stoga je nužno i u sredstva društvenog priopćavanja uvesti evangelizaciju, a to nije drugo doli trajni poziv na obraćenje, kako Crkvi u cjelini tako i svakom pojedinom kršćaninu. Taj poziv uključuje i svijest o poslanju naviještanja Radosne vijesti i na novom području što ga stvaraju nova sredstva društvene komunikacije, tzv. “digitalnom kontinentu”. A koliko će poslanje biti uspješno ovisit će s koliko će radosti i životnog svjedočanstva kršćani biti prisutni na novom “kontinentu”.

Keywords

mass mediji; svjedočanstvo; Radosna vijest; obraćenje; radost

Hrčak ID:

188442

URI

https://hrcak.srce.hr/188442

Publication date:

10.10.2017.

Article data in other languages: italian english

Visits: 1.598 *