Skip to the main content

Review article

Imidž Katoličke Crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime

Božo Skoko orcid id orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti


Full text: croatian pdf 234 Kb

page 434-458

downloads: 787

cite


Abstract

Autor analizira ulogu imidža Katoličke Crkve u hrvatskoj javnosti te se bavi načinima kreiranja imidža općenito i mogućnostima njegove promjene. Posebno se bavi subjektima odgovornima za identitet i imidž Crkve te komunikacijskim kanalima koji oblikuju javno mnijenje i formiraju sliku Crkve u hrvatskoj javnosti. Središnje pitanje rada je uloga odnosa s javnošću u kreiranju i upravljanju imidžom Crkve te nastojanjima da Crkva, umjesto komunikacijskog objekta, kojim se drugi bave, postane komunikacijski subjekt, koji proaktivno i strateški utječe na javno mnijenje te pridonosi boljem razumijevanju njezine uloge u društvu. Rad se bavi i ulogom medija u kreiranju imidža te donosi istraživanje o utjecaju medija na stajališta hrvatskih građana
o fenomenu Međugorja. Također donosi strateške preporuke za kreiranje kvalitetnijih odnosa s javnošću crkvenih zajednica i institucija te jačanje imidža Crkve u hrvatskoj javnosti.

Keywords

Crkva; imidž; mediji; odnosi s javnošću; komunikacija; strategija

Hrčak ID:

188974

URI

https://hrcak.srce.hr/188974

Publication date:

10.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.602 *