Skip to the main content

Review article

Utjecaj stilova vođenja na pedagoški menadžment škole

Ljiljana Buhač


Full text: croatian PDF 894 Kb

downloads: 2.812

cite


Abstract

Rukovođenje je kompleksni proces. Upravljanje i rukovođenje predstavljaju temeljne funkcije menadžmenta koje se realiziraju kroz četiri skupine poslova: planiranje, organiziranje, vođenje i vrednovanje. Kvaliteta škole postaje ovisna o ravnatelju, njegovoj osposobljenosti za organizaciju rada škole njegovu stručno-pedagoškom vođenju i značajkama njegove osobnosti. Ravnatelj je odgovoran za razvoj školskog ozračja i međuljudskih odnosa. Da bi uspješno ostvario rukovodne funkcije, ravnatelj mora imati odgovarajuće kompetencije. Vođenje, školsko ozračje, organizacijska učinkovitost i zadovoljstvo poslom predstavljaju važne konstrukte u osnovnim školama. Cilj je u ovom radu ukazat na značaj obrazovnog menadžmenta, a posebno na utjecaj stilova vođenja na kvalitetno pedagoško upravljanje školom.

Keywords

ravnatelj; pedagoški management; stil rukovođenja

Hrčak ID:

190036

URI

https://hrcak.srce.hr/190036

Publication date:

15.11.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 4.618 *