Skip to the main content

Review article

Prizemlje, 25, Braće Radić

Marija Buterin ; University of Zadar, Department of Pedagogy
Stjepan Jagić ; University of Zadar, Department of Pedagogy


Full text: croatian PDF 568 Kb

downloads: 1.061

cite


Abstract

Globalno povezivanje i demografske promjene društava diljem svijeta aktualiziraju pitanje izgradnje dijaloga između pripadnika različitih kultura. Budući da još uvijek nailazi na prepreke i poteškoće, prepoznata je važnost interkulturalne kompetencije u čijem razvoju ključnu ulogu ima odgoj i obrazovanje.Polazeći od navedenog, u radu se razmatra koncept interkulturalne kompetencije, njezino pojmovno određenje, ključne sastavnice i implikacije za razvoj u praksi. Poticanje kompetencija općenito, a među njima i interkulturalne kompetencije, usko je povezano s aktualizacijom kurikulumskog pristupa. Budući da je na nacionalnoj razini donesen kurikulumski okvir, u procesu postizanja ishoda učenja stanovit prostor slobode je ostavljen školama. U tom smislu, razmatraju se kurikulumske pretpostavke i mogućnosti optimalnog razvoja interkulturalne kompetencije u školskom kontekstu.

Keywords

interkulturalna kompetencija; komunikacija; kurikulum; odgoj i obrazovanje

Hrčak ID:

190109

URI

https://hrcak.srce.hr/190109

Publication date:

14.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.828 *