Acta Iadertina, Vol. 10 No. 1, 2013.
Review article
Prizemlje, 25, Braće Radić
Marija Buterin
; University of Zadar, Department of Pedagogy
Stjepan Jagić
; University of Zadar, Department of Pedagogy
Abstract
Globalno povezivanje i demografske promjene društava diljem svijeta aktualiziraju pitanje izgradnje dijaloga između pripadnika različitih kultura. Budući da još uvijek nailazi na prepreke i poteškoće, prepoznata je važnost interkulturalne kompetencije u čijem razvoju ključnu ulogu ima odgoj i obrazovanje.Polazeći od navedenog, u radu se razmatra koncept interkulturalne kompetencije, njezino pojmovno određenje, ključne sastavnice i implikacije za razvoj u praksi. Poticanje kompetencija općenito, a među njima i interkulturalne kompetencije, usko je povezano s aktualizacijom kurikulumskog pristupa. Budući da je na nacionalnoj razini donesen kurikulumski okvir, u procesu postizanja ishoda učenja stanovit prostor slobode je ostavljen školama. U tom smislu, razmatraju se kurikulumske pretpostavke i mogućnosti optimalnog razvoja interkulturalne kompetencije u školskom kontekstu.
Keywords
interkulturalna kompetencija; komunikacija; kurikulum; odgoj i obrazovanje
Hrčak ID:
190109
URI
Publication date:
14.10.2017.
Visits: 2.381 *