Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22598/zefzg.2017.2.127

Upravljanje reputacijskim rizikom korištenjem modela integriranog upravljanja rizicima

Danijela Miloš Sprčić ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Leon Jakirlić


Full text: croatian pdf 637 Kb

page 127-145

downloads: 2.547

cite


Abstract

Reputacija je odraz načina na koji različite interesne skupine vide neku kompaniju. Rizik gubitka reputacije najčešće nastaje kao posljedica nastupanja nepovoljnih događaja koji proizlaze iz izloženosti kompanije različitim strateškim, operativnim i financijskim rizicima. Gubitak reputacije dokazano uzrokuje pad financijskih performansi kompanije s često dugoročnim posljedicama. Upravo zbog velikog utjecaja događaja s negativnim posljedicama na reputaciju, u ovom radu naglašava se značaj „unaprednog“ prepoznavanja i učinkovitog upravljanja faktorima rizika iz eksternog i internog okruženja organizacije. Temeljni cilj rada jest iznijeti prijedlog modela upravljanja reputacijskim rizikom kroz sustav integriranog upravljanja rizicima kojim se identificira, kvantificira i upravlja svim poslovnim rizicima. U radu se analizira anticipativni model upravljanja reputacijskim rizikom, što znači da se mogućim čimbenicima rizika upravlja unaprijed kako bi ih se na vrijeme spriječilo, odnosno kako bi se smanjila vjerojatnost njihova nastupanja te smanjila značajnost za ciljeve organizacije.

Keywords

reputacija; vrijednost poduzeća; reputacijski rizik; integrirano upravljanje rizicima

Hrčak ID:

191082

URI

https://hrcak.srce.hr/191082

Publication date:

20.12.2017.

Visits: 3.887 *