Skip to the main content

Preliminary communication

Sponzorstvo u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova

Ivica Zdrilić orcid id orcid.org/0000-0001-8776-5206 ; Odjel za ekonomiju, Sveučilište u Zadru
Dino Kevrić ; ŠC Višnjik d.o.o.
Željko Vrkić ; Stečajni upravitelj i ovlašteni sudski vještak za financije i računovodstvo


Full text: croatian pdf 5.238 Kb

page 51-65

downloads: 1.162

cite


Abstract

Sportsko sponzorstvo jedno je od najbrže rastućih oblika marketinške komunikacije te je kao takvo izrazito privlačno brojnim tvrtkama koje su u potrazi za efikasnijim načinima privlačenja kupaca. U radu je prikazan teorijski pregled literature, od sportskog marketinga i sponzorstva u širem smislu do sportskog sponzorstva, njegovih glavnih oblika te pozitivnih i negativnih aspekata vezanih uz njega. Dan je osvrt i na stanje sportskog sponzorstva na području Republike Hrvatske te na njegovo kretanje nakon ekonomske krize.

Naglasak u radu stavljen je na istraživanje sponzorstva u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova u okviru kojeg se ispituje koliko klubovi ulažu u svoj marketing i kakva im je strategija u privlačenju sponzora. Istraživanje je provedeno na hrvatskim muškim prvoligaškim košarkaškim klubovima te je pokazalo kako oni nemaju odgovarajuću strategiju u pronalaženju sponzorstva, odnosno ne pristupaju navedenom problemu na odgovarajući način.

Keywords

sport; sportski marketing; sponzorstvo; hrvatska košarka

Hrčak ID:

191391

URI

https://hrcak.srce.hr/191391

Publication date:

22.12.2017.

Visits: 3.013 *