Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-2-05

PROCES ISCRTAVANJA: USPOREDBA 3DS MAX, CINEMA 4D I MAYE

Dorian Dijanić ; University North, University Center Varaždin, Croatia
Andrija Bernik ; University North, University Center Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 7.685 Kb

page 117-130

downloads: 500

cite


Abstract

Renderiranje je proces pretvorbe trodimenzionalnog (3D) objekta u sliku ili skup slika (video) uz pomoć računalnog programa. Nakon modeliranja, teksturiranja, pozicioniranja kamera i osvijetljenja, te animiranja scene dolazi renderiranje kao zadnji korak u procesu izrade 3D slike ili videa. U ovom radu koristit će se tri programa u kojima će se individualno renderirati ista scena, i to: Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max Design te Cinema 4D. Scena će biti izrađena u Maya-i, u tu scenu će biti importiran malo složeniji već gotov poligonalni objekt, a potom će se ista ta scena importirati u ostala dva programa. U svakom programu posebno će se podešavanjem osvijetljenja pokušati dobiti što sličnija finalna scena, koja će se potom renderirati u svakom programu posebno i to u tri različite kvalitete (niska, srednja i visoka), te će se usporediti dobiveni rezultati.

Keywords

3D računalna grafika; iscrtavanje; teksturiranje; osvjetljenje

Hrčak ID:

192072

URI

https://hrcak.srce.hr/192072

Publication date:

13.5.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.344 *