Skip to the main content

Original scientific paper

SPOLNE RAZLIKE U UPORABI STRATEGIJA UČENJA, MOTIVACIJI I KOMUNIKACIJSKOJ JEZIČNOJ KOMPETENCIJI U NJEMAČKOM I ENGLESKOM KAO STRANIM JEZICIMA

Manuela Karlak orcid id orcid.org/0000-0001-8782-7876 ; Faculty of Educational Sciences, University of Osijek, Osijek, Croatia
Vesna Bagarić Medve orcid id orcid.org/0000-0001-9049-9295 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: english pdf 547 Kb

page 163-183

downloads: 483

cite


Abstract

Cilj istraživanja koje se prikazuje u ovome radu bio je provjeriti postoje li u hrvatskome kontekstu ovladavanja inim jezikom razlike između učenica i učenika njemačkoga/engleskoga jezika u učestalosti uporabe strategija učenja, intenzitetu motivacije i razini komunikacijske jezične kompetencije. Rezultati su pokazali da učenice statistički značajno češće rabe sve tipove strategija učenja u odnosu na učenike te da su značajno više motivirane u određenim dimenzijama motivacije. Nalazi ukazuju i da učenici engleskog u odnosu na učenice postižu statistički značajno više rezultate u standardiziranome vrjednovanju, dok u njemačkome jeziku nisu utvrđene spolne razlike, i to neovisno o vrsti vrjednovanja komunikacijske jezične kompetencije.

Keywords

individualne razlike u učenju; strategije učenja jezika; ovladavanje stranim jezikom

Hrčak ID:

193101

URI

https://hrcak.srce.hr/193101

Publication date:

15.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.201 *