Skip to the main content

Original scientific paper

Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda

Ljiljana Božić


Full text: croatian pdf 174 Kb

page 46-63

downloads: 2.660

cite

Full text: english pdf 72 Kb

page 46-63

downloads: 543

cite


Abstract

U literaturi se tržišna orijentacije proučava kao poslovna kultura ili ponašanje koje doprinosi postizanju izvrsnih poslovnih rezultata. Njen utjecaj na inovacije proizvoda jedan je od načina na koji se poboljšava uspješnost poslovanja. Cilj ovog rada je analizirati utjecaj bihevioralnih sastavnica tržišne orijentacije na uvođenje inovacije proizvoda određenog stupnja novosti. Istraživanje ovog tipa bilo je predmet studije Lukasa i Ferella (2000). Slijedeći pristup ove dvojice autora, ali polazeći od drukčijih pretpostavki, provedeno je istraživanje utjecaja sastavnica tržišne orijentacije na inovacije proizvoda u hrvatskim poduzećima. Tržišna orijentacije je mjerena primjenom MKTOR ljestvice koju su razvili Narver i Slater (1990) čiji je pristup tržišnoj orijentaciji prihvaćen u radu.

Keywords

orijentacija na potrošača; orijentacije na konkurenciju; interfunkcionalna koordinacija; inovacije proizvoda; MKTOR ljestvica

Hrčak ID:

18363

URI

https://hrcak.srce.hr/18363

Publication date:

10.7.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 5.164 *