Original scientific paper
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda
Ljiljana Božić
Full text: croatian pdf 174 Kb
page 46-63
downloads: 2.660
cite
APA 6th Edition
Božić, Lj. (2006). Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (107), 46-63. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18363
MLA 8th Edition
Božić, Ljiljana. "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 16, no. 107, 2006, pp. 46-63. https://hrcak.srce.hr/18363. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Božić, Ljiljana. "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda." Privredna kretanja i ekonomska politika 16, no. 107 (2006): 46-63. https://hrcak.srce.hr/18363
Harvard
Božić, Lj. (2006). 'Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda', Privredna kretanja i ekonomska politika, 16(107), pp. 46-63. Available at: https://hrcak.srce.hr/18363 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Božić Lj. Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2006 [cited 2024 November 24];16(107):46-63. Available from: https://hrcak.srce.hr/18363
IEEE
Lj. Božić, "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.16, no. 107, pp. 46-63, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18363. [Accessed: 24 November 2024]
Full text: english pdf 72 Kb
page 46-63
downloads: 543
cite
APA 6th Edition
Božić, Lj. (2006). Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (107), 46-63. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18363
MLA 8th Edition
Božić, Ljiljana. "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 16, no. 107, 2006, pp. 46-63. https://hrcak.srce.hr/18363. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Božić, Ljiljana. "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda." Privredna kretanja i ekonomska politika 16, no. 107 (2006): 46-63. https://hrcak.srce.hr/18363
Harvard
Božić, Lj. (2006). 'Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda', Privredna kretanja i ekonomska politika, 16(107), pp. 46-63. Available at: https://hrcak.srce.hr/18363 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Božić Lj. Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2006 [cited 2024 November 24];16(107):46-63. Available from: https://hrcak.srce.hr/18363
IEEE
Lj. Božić, "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.16, no. 107, pp. 46-63, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18363. [Accessed: 24 November 2024]
Abstract
U literaturi se tržišna orijentacije proučava kao poslovna kultura ili ponašanje koje doprinosi postizanju izvrsnih poslovnih rezultata. Njen utjecaj na inovacije proizvoda jedan je od načina na koji se poboljšava uspješnost poslovanja. Cilj ovog rada je analizirati utjecaj bihevioralnih sastavnica tržišne orijentacije na uvođenje inovacije proizvoda određenog stupnja novosti. Istraživanje ovog tipa bilo je predmet studije Lukasa i Ferella (2000). Slijedeći pristup ove dvojice autora, ali polazeći od drukčijih pretpostavki, provedeno je istraživanje utjecaja sastavnica tržišne orijentacije na inovacije proizvoda u hrvatskim poduzećima. Tržišna orijentacije je mjerena primjenom MKTOR ljestvice koju su razvili Narver i Slater (1990) čiji je pristup tržišnoj orijentaciji prihvaćen u radu.
Keywords
orijentacija na potrošača; orijentacije na konkurenciju; interfunkcionalna koordinacija; inovacije proizvoda; MKTOR ljestvica
Hrčak ID:
18363
URI
https://hrcak.srce.hr/18363
Publication date:
10.7.2006.
Article data in other languages:
english
Visits: 5.164
*