Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2017-5-4-06

PRIMJENA ARCS-V MODELA MOTIVACIJE U PLANIRANJU I OBLIKOVANJU EDUKATIVNE RAČUNALNE VIDEO-IGRE

Ivan Blesić ; Faculty of Technical Sciences, Novi Sad, Serbia
Uroš Nedeljković orcid id orcid.org/0000-0001-5180-4365 ; Faculty of Technical Sciences, Novi Sad, Serbia


Full text: english pdf 480 Kb

page 280-286

downloads: 846

cite

Full text: croatian pdf 460 Kb

page 280-286

downloads: 444

cite


Abstract

ARCS–V model motivacije predstavlja sintezu
voljno–motivacijskih koncepata i teorija te služi
kao osnova za prigodni motivacijski dizajnproces.
Rad započinje predstavljanjem modela
i objašnjenjem njegove implementacije s ciljem
postizanja predvidivog porasta motivacijskog
apela instrukcija ciljanoj publici. U nastavku je
izvršena analiza postojećeg sadržaja instrukcije
edukativne kampanje, izdvojene su njezine
motivacijske deficijencije te je, kao motivacijsko
rješenje, razvijena edukativna računalna videoigra.
Raspravlja se o vrstama aktivnosti u videoigrama
i o pogodnosti istih za prenošenje sadržaja
instrukcije.

Keywords

ARCS-V model motivacije; edukativna kampanja; edukativna video-igra

Hrčak ID:

195176

URI

https://hrcak.srce.hr/195176

Publication date:

2.2.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.299 *