Skip to the main content

Professional paper

ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA

Sebastijan Kamenščak
Marjana Petrović ; Fakultet prometnih znanosti


Full text: croatian pdf 464 Kb

page 23-32

downloads: 883

cite


Abstract

Ovim radom utvrdit će se razina kvalitete usluge gradsko-prigradskog prijevoza putnika Grada Zagreba. Kvaliteta usluge u željezničkome putničkom prijevozu izuzetno je važna i za putnike i za prijevoznika. Briga o zadovoljstvu putnika kao korisnika usluga više se ne može zaobilaziti jer je podložna raznim shvaćanjima i kriterijima te bi se trebala ispitati, a to je najlakše putem anketnih upitnika. U sklopu rada provedeno je istraživanje uz pomoć anketnog upitnika koji se mogao ispuniti putem mreže i osobnim anketiranjem putnika u vlakovima. Istraživanjem je bila obuhvaćena dionica Dugo Selo – Harmica. Na temelju analiziranih podataka iz anketnog upitnika može se vidjeti kojim segmentima putovanja korisnici najčešće nisu zadovoljni, odnosno gdje ima prostora za unaprjeđenje usluge prijevoza.

Keywords

anketni upitnik; željeznica; gradsko-prigradski prijevoz; kvaliteta; usluga; korisnik/putnik

Hrčak ID:

199186

URI

https://hrcak.srce.hr/199186

Publication date:

3.4.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.580 *