Original scientific paper
HRVATSKE KOMUNIKACIJSKE AGENCIJE I GERILSKE TAKTIKE KOMUNICIRANJA
Mirela Holy
; University of Applied Sciences VERN’, Zagreb, Croatia
Ana Antolić
; University of Applied Sciences VERN’, Zagreb, Croatia
Abstract
Iako se radi o jednoj od najpropulzivnijih taktika komuniciranja, posebice kada se primjenjuje u digitalnom prostoru, područje gerilskog komuniciranja jedno je od najmanje istraženih područja komuniciranja, ne samo u Hrvatskoj, već i u svijetu. Gerila marketing se upotrebljava u značenju nekonvencionalnih taktika ili alata komuniciranja koji se koriste u slučaju kada su financijski resursi ograničeni ili nepostojeći. Danas gerilsku komunikaciju zbog njene viralnosti i ciljanog dosega koriste i velike i male organizacije. Ovaj rad istražuje opseg i način korištenja gerilskih taktika komuniciranja od strane hrvatskih agencija za odnose s javnošću. Istraživanje je provedeno pomoću ankete distribuirane putem elektroničke pošte te analizom sadržaja web stranica agencija za odnose s javnošću. S obzirom na činjenicu da su gerilske taktike komuniciranja slabo istraženo područje u hrvatskoj znanstvenoj i stručnoj literaturi svrha rada bila je utvrditi jesu li komunikatori u hrvatskim agencijama za odnose s javnošću upoznati s konceptom gerilskih komunikacija, ispitati u kojoj mjeri hrvatske agencije za odnose s javnošću pružaju usluge gerilskih taktika komunikacije, te utvrditi razloge slabe primjene gerilske komunikacije od strane hrvatskih agencija za odnose s javnošću.
Keywords
gerilsko komuniciranje; agencije; odnosi s javnošću; marketing; integrirane marketinške komunikacije
Hrčak ID:
199660
URI
Publication date:
30.10.2017.
Visits: 2.590 *