Skip to the main content

Original scientific paper

HRVATSKE KOMUNIKACIJSKE AGENCIJE I GERILSKE TAKTIKE KOMUNICIRANJA

Mirela Holy ; University of Applied Sciences VERN’, Zagreb, Croatia
Ana Antolić ; University of Applied Sciences VERN’, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 551 Kb

page 142-154

downloads: 980

cite


Abstract

Iako se radi o jednoj od najpropulzivnijih taktika komuniciranja, posebice kada se primjenjuje u digitalnom prostoru, područje gerilskog komuniciranja jedno je od najmanje istraženih područja komuniciranja, ne samo u Hrvatskoj, već i u svijetu. Gerila marketing se upotrebljava u značenju nekonvencionalnih taktika ili alata komuniciranja koji se koriste u slučaju kada su financijski resursi ograničeni ili nepostojeći. Danas gerilsku komunikaciju zbog njene viralnosti i ciljanog dosega koriste i velike i male organizacije. Ovaj rad istražuje opseg i način korištenja gerilskih taktika komuniciranja od strane hrvatskih agencija za odnose s javnošću. Istraživanje je provedeno pomoću ankete distribuirane putem elektroničke pošte te analizom sadržaja web stranica agencija za odnose s javnošću. S obzirom na činjenicu da su gerilske taktike komuniciranja slabo istraženo područje u hrvatskoj znanstvenoj i stručnoj literaturi svrha rada bila je utvrditi jesu li komunikatori u hrvatskim agencijama za odnose s javnošću upoznati s konceptom gerilskih komunikacija, ispitati u kojoj mjeri hrvatske agencije za odnose s javnošću pružaju usluge gerilskih taktika komunikacije, te utvrditi razloge slabe primjene gerilske komunikacije od strane hrvatskih agencija za odnose s javnošću.

Keywords

gerilsko komuniciranje; agencije; odnosi s javnošću; marketing; integrirane marketinške komunikacije

Hrčak ID:

199660

URI

https://hrcak.srce.hr/199660

Publication date:

30.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.590 *