Skip to the main content

Review article

Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu

Zdenko Segetlija orcid id orcid.org/0000-0003-4132-3423 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 684 Kb

page 75-85

downloads: 1.750

cite


Abstract

Već dugo je znano da je uključivanje u međunarodnu podjelu rada jedna od osnovnih pretpostavki stabilnosti, rasta i razvoja poduzeća. No, u suvremenim uvjetima globalizacije gotovo da nije ni moguće egzistiranje poduzeća, osobito onih iz manjih zemalja, izvan međunarodnih gospodarskih tijekova. S tim u svezi neprestano raste i značaj
međunarodnoga marketinga. Osim uvjeta koji se postavljaju proizvodu - da zadovolji zahtjeve i želje korisnika, u međunarodnom marketingu sve veću važnost dobivaju i druge sastavnice nastupa na tržištu: promocija, cijena i distribucija. Analizom različitih pristupa kanalima distribucije u međunarodnom marketingu treba stvoriti osnovicu za konkretnija istraživanja složenih problema izbora kanala distribucije za poduzeće na
međunarodnom planu.

Keywords

međunarodni marketing; kanali distribucije; maloprodajna struktura

Hrčak ID:

200027

URI

https://hrcak.srce.hr/200027

Publication date:

15.9.2004.

Visits: 2.562 *