Skip to the main content

Original scientific paper

DRESIRANJE NARODA: NOGOMET, SAPUNICE I REALITYJI

Tatjana Ileš


Full text: english pdf 239 Kb

page 466-485

downloads: 666

cite

Full text: croatian pdf 239 Kb

page 466-485

downloads: 520

cite


Abstract

Polazeći od pretpostavke da su proizvodi popularne televizije poput sapu¬nica, nogometnih utakmica (posebice velikih međunarodnih natjecanja) ili reality programa dio šire strategije ušutkivanja, manipuliranja i smirivanja naroda (N. Chomsky), autorica će na primjerima iz hrvatskog medijskog prostora pokušati pokazati njihove manipulativne potencijale. Propitat će se i narativi ovih triju medijskih formi te pokušati razložiti njihove estetske i komunikacijske vrijednosti. Propagandna potentnost popularnih televizijskih oblika također je čimbenik koji se u radu neće zanemariti, već će ga se razumijevati temeljnim mehanizmom dresiranja naroda, odnosno manipuliranja širokim gledateljskim masama.

Keywords

popularna televizija; nogomet; sapunice; reality show; ma¬nipuliranje

Hrčak ID:

200129

URI

https://hrcak.srce.hr/200129

Publication date:

9.5.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.496 *